Prekių grąžinimo sąlygos
Kada galiu grąžinti kokybišką prekę?
Jeigu Jūs įsigijote kokybišką prekę, tačiau ji neatitinka Jūsų lūkesčių ją pagal Vartotojų Teisių Įstatymą galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų ir atgauti sumokėtus pinigus arba pakeisti į kitą prekę. Grąžinama prekė turi būti nepanaudota, pakuotė nepažeista, komplektacija pilna, nepraradusi prekinės išvaizdos ar kitaip nesugadinta.
Kai prekė yra kokybiška, už siuntimo paslaugas sumoka pirkėjas.
Kada galiu grąžinti nekokybišką prekę?
Visoms mūsų elektronikos, elektros prekėms taikoma 24 mėn. garantija. Nekokybiškos elektros/elektronikos prekės, atsižvelgiant į gedimo pobūdį, gali būti remontuojamos, keičiamos į naujas arba grąžinami už prekę sumokėti pinigai.
Tam tikroms prekėms suteikiama gamintojo garantija, kurios terminai ir kitos sąlygos detalizuojami garantiniame lape. Dėl gamintojo kaltės atsiradę gedimai šalinami per 45 dienas. Siekiant patenkinti kliento lūkesčius visada stengiamės garantinį aptarnavimą atlikti per kiek įmanoma trumpesnį laiką.
Gavus nekokybišką prekę praneškite mums el. paštu [email protected], telefonu +370 658 13391. Prekės garantiniam aptarnavimui turi būti pristatomos pilnos komplektacijos anksčiau minėtu adresu.
Pristatant prekes garantiniam aptarnavimui reikia turėti prekės dokumentus. Rekomenduojama prieš siunčiant prekę atgal paštu visų pirma pasikonsultuoti su mumis telefonu arba el. paštu.
Kada negalima grąžinti prekių?
Atsižvelgiant į Mažmeninės prekybos taisyklių II skyriaus pirmą skirsnį įsigiję prekę pirkėjai neturi teisės grąžinti:
17.1. tabaką ir tabako gaminius (kodai pagal Europos Bendrijos kombinuotąją nomenklatūrą, patvirtintą 1987 m. liepos 23 d. Tarybos reglamentu (EEB) Nr. 2658/87 dėl tarifų ir statistinės nomenklatūros bei dėl Bendrojo muitų tarifo (OL 2004 m. specialusis leidimas, 2 skyrius, 2 tomas, p. 382), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2013 m. spalio 4 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) Nr. 1001/2013 (OL 2013 L 290, p. 1) (toliau – kodas pagal Kombinuotąją nomenklatūrą) – 2401–2402);
17.2. parfumerijos, kosmetikos ir tualetinius preparatus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 3303–3307);
17.3. fotografijos ir kinematografijos prekes (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 3701–3707);
17.4. spausdintas knygas, reprodukcijas ir kitus poligrafijos pramonės dirbinius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 4901–4911);
17.5. audinius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 5007, 5111–5113, 5208–5212, 5309, 5310, 5311, 5407–5408, 5512–5516);
17.6. kiliminę grindų dangą, išskyrus kilimus ir kilimėlius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 5701–5705.00);
17.7. megztus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius drabužius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 6107–6109);
17.8. kūdikių drabužėlius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 6111, 6209),
17.9. pėdkelnes, kojines, puskojines ir kitus panašius dirbinius (kodas pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 6115);
17.10. siūtus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius marškinius, naktinius marškinius, pižamas ir panašius dirbinius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 6207–6208);
17.11. liemenėles, juosmenis, korsetus ir panašius dirbinius (kodas pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 6212);
17.12. perlus, brangakmenius, tauriuosius metalus ir jų dirbinius, išskyrus dirbtinę bižuteriją (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 7101–7116, 7118);
17.13. mašinas ir mechaninius įrenginius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 8401–8487);
17.14. elektros mašinas ir įrenginius, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 8501–8548);
17.15. antžeminio transporto priemones (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 8701–8716);
17.16. laivus, valtis ir plaukiojančius įrenginius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 8901–8908);
17.17. optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisus ir aparatus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9001–9033);
17.18. laikrodžius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9101–9114);
17.19. muzikos instrumentus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9201–9209);
17.20. ginklus ir šaudmenis (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9301–9307);
17.21. baldus, patalynės reikmenis, šviestuvus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9401–9406);
17.22. žaislus, žaidimus, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9503–9505, 9508);
17.23. meno kūrinius, kolekcionavimo objektus ir antikvarinius daiktus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9701–9706).
Jeigu Jūsų prekė patenka į negrąžinamųjų prekių sąrašą vistiek galite kreiptis į mus ir mes pasistengsime surasti sprendimą!
Difuzoriuje naudokite distiliuotą vandenį. Naudojant vandenį iš čiaupo difuzoriaus vidus bei vibro plokštelė apsineša kalkėmis, o tai lemia neefektyvų difuzoriaus darbą. Nustačius difuzoriaus gedimą dėl apkalkėjusios vibro plokštelės garantija netaikoma.
Administravimo ir pristatymo mokesčiai:
Prekių krepšeliui, kurio vertė mažesnė nei 3.69 Eur taikomas 1.49 Eur administracinis mokestis.
Pristatymo įkainiai pasirinktam pristatymo metodui nurodyti prekių krepšelio puslapyje.
Pristatymo ir paruošimo atsiėmimui terminai:
0-1 d.d. paruošimas atsiėmimui*
1-3 d.d. pristatymas į paštomatą arba namus*
*išimtis taikoma išankstiniams užsakymams
Klientui per siuntų tarnybos nustatytą laiką neatsiėmus pristatyto užsakymo iš paštomato arba kurjerio, siunta grąžinama pardavėjui – DUPER.LT.
Klientui iš anksto apmokėjus užsakymą ir neatsiėmus pristatyto užsakymo iš paštomato arba kurjerio, DUPER.LT pasilieka teisę išskaičiuoti iš klientui
grąžinamos užsakymo sumos visas užsakymo pristatymo klientui ir grąžinimo DUPER.LT išlaidas:
a) Pristatymo į paštomatą atveju, laiku neatsiimto užsakymo grąžinimo pardavėjui kaštai prilyginami pristatymo į paštomatą kaštams.
b) Pristatymo per kurjerį atveju, laiku neatsiimto užsakymo grąžinimo pardavėjui kaštai prilyginami pristatymo kurjeriu kaštams.
Klientui per 14 k.d. apsigalvojus ir panorus grąžinti gautą kokybišką prekę pardavėjui DUPER.LT prekės grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas. Grąžinama prekė privalo būti be naudojimo žymių ir pilnos komplektacijos. Pardavėjas DUPER.LT grąžina klientui sumą lygią grąžintų prekių vertei. Prekių pristatymo išlaidos klientui negrąžinamos.
Prekių grąžinimo adresas siunčiant LP Express paštomatu:
MB DUPERIJA
Žirmūnų g. 2 (Maxima XX), Vilnius
[email protected]
+370 658 13391
Prekių grąžinimo adresas siunčiant kurjeriu (per Lietuvos Paštą grąžinimas negalimas!):
MB DUPERIJA
Žirgo g. 3a
10221 Vilnius
[email protected]
+370 658 13391
Privatumo politika
Jums įsigijus prekę(-es) iš DUPER.LT elektroninės parduotuvės, automatiškai sudarome pirkimo-pardavimo sutartį, o jos įgyvendinimui reikalingi šie minimalūs Jūsų asmeniniai duomenys:
- vardas,
- pavardė,
- telefono numeris,
- el. pašto adresas,
- adresas (pasirinkus pristatymą į namus).
Jūsų kontaktiniai duomenys yra reikalingi tam, kad informuotume Jus apie užsakymo eigą ir atsakytume į kitus su užsakymu susijusius klausimus. Ši asmeninė informacija yra reikalinga tik konkrečiai pirkimo-pardavimo sutarčiai sudaryti ir įgyvendinti.
Jūsų asmens duomenis perduodame tik mūsų partneriui, kuris Jums tiesiogiai išsiunčia pagal Jūsų užsakymą paruoštą prekę. Mūsų partneris įsipareigoja saugoti Jūsų duomenis ir nenaudoti duomenų asmeniniais tikslais.
Klientas pilnai atsako už užsakymo metu pateiktus kontaktinius duomenis (vardas, pavardė, adresas, pašto kodas, telefono numeris, el. pašto adresas). Nurodžius neteisingus duomenis DUPER.LT neprisiima atsakomybės dėl klaidingai pristatytos, grąžintos ar vėluojančios siuntos.
Asmens duomenis naudojame tik šiems tikslams:
- prekės išsiuntimui Jūsų nurodytu adresu;
- prekės garantinio aptarnavimo teikimo užtikrinimui;
- teisės grąžinti prekę užtikrinimui;
- atsakymams į Jūsų klausimus, susijusius su užsakymo informacija (pristatymu, apmokėjimu ir t.t.).
- atsakymams į Jūsų klausimus, susijusius su prekės naudojimu.
Jūsų asmens duomenis saugome mažiausiai 24 mėn. tam, kad užtikrintume kokybišką garantinį aptarnavimo procesą.
Įdėjus prekes į krepšelį, įvedus el. paštą ir neužbaigus užsakymo, Jums gali būti atsiųstas priminimas apie prekes krepšelyje. Priminimas skirtas tik priminti apie Jūsų į krepšelį įdėtas prekes arba pasiūlyti Jums nuolaidą užsakymui. Jūsų el. paštas be Jūsų sutikimo nebus įtrauktas į Naujienlaiškį gaunančių klientų sąrašą. Taip pat Jūsų el. paštas nebus naudojamas jokiems kitiems ne su Jūsų prekių krepšeliu susijusiems komerciniams tikslams. Jeigu nenorite gauti tokio pobūdžio priminimų, prieš išjungdami internetinės parduotuvės puslapį išimkite prekes iš krepšelio arba nenurodykite užsakymo informacijoje el. pašto adreso.
Mūsų interneto svetainė yra apsaugota pagal saugumo protokolą, kuris remiasi duomenų kodavimo sistemos sertifikatu (SSL). Tokios parduotuvės internetinio adreso užraše yra raidė „s“: „https://“.
Prekių pristatymo sąlygos
Klientas pilnai atsako už teisingai pateiktus savo kontaktinius duomenis (vardas, pavardė, adresas, pašto kodas, telefono numeris, el. pašto adresas). Nurodžius neteisingus duomenis DUPER.LT neprisiima atsakomybės dėl klaidingai pristatytos, grąžintos ar vėluojančios siuntos.
Pasirinkus pristatymą į paštomatą bei nepasirinkus iš pateikto sąrašo paštomato adreso automatiškai bus parinktas paštomatas, esantis arčiausiai užsakyme nurodyto adreso. Užsakymo metu nenurodžius paštomato adreso bei alternatyvaus gavėjo adreso pristatymas nebus išsiųstas iki kol klientas nepateiks bent vieno iš anksčiau minėtų adresų.
Užsakymai išsiunčiami tik darbo dienomis. Pilnai atlikus užsakymą ir (priklausomai nuo pasirinkto apmokėjimo būdo) atlikus mokėjimą iki 12 val. užsakymas bus išsiųstas tą pačią darbo dieną.
Siuntos sekimo numerį klientas gali matyti prisijungęs prie savo paskyros ir atsidaręs informacijos laukelį apie užsakymą.
Savaitgalį bei švenčių dienomis atlikti užsakymai vykdomi artimiausią darbo dieną.
Klientui per siuntų tarnybos nustatytą laiką neatsiėmus pristatyto užsakymo iš paštomato arba kurjerio, siunta grąžinama pardavėjui – DUPER.LT.
Klientui iš anksto apmokėjus užsakymą ir neatsiėmus pristatyto užsakymo iš paštomato arba kurjerio, DUPER.LT pasilieka teisę išskaičiuoti iš klientui
grąžinamos užsakymo sumos visas užsakymo pristatymo klientui ir grąžinimo DUPER.LT išlaidas:
a) Pristatymo į paštomatą atveju, laiku neatsiimto užsakymo grąžinimo pardavėjui kaštai prilyginami pristatymo į paštomatą kaštams.
b) Pristatymo per kurjerį atveju, laiku neatsiimto užsakymo grąžinimo pardavėjui kaštai prilyginami pristatymo kurjeriu kaštams.